Regulamin - Regulamin świadczenia Usług serwisowych NTT System S.A. w zakresie urządzeń spółki pod firmą ZEPP
Netherlands Trading B.V. NTT System zwany dalej APS – spółka pod firmą NTT System S. A., ul. Trakt Brzeski 89, Zakręt, 05-077
Warszawa- Wesoła, numer KRS: 0000220535, numer NIP: 1132518415, numer REGON: 015854360. Produkt – urządzenie spółki pod firmą ZEPP Netherlands Trading B.V., które z powodu wady lub uszkodzenia nie
będącego wadą wymaga objęcia go usługą serwisową. Zleceniodawca - zlecający wykonanie Usługi w imieniu własnym (klient będący osobą fizyczną) lub w imieniu
podmiotu prawnego, który Zleceniodawca reprezentuje (klient będący osobą prawną). Klient - osoba fizyczna („Konsument”) lub prawna („Przedsiębiorca”) będąca użytkownikiem bądź właścicielem
Produktu. Konsument - to osoba fizyczna, która dokonuje czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością
gospodarczą lub zawodową. Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której
ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową. Usługi – usługi serwisowe dotyczące urządzeń spółki pod firmą ZEPP Netherlands Trading B.V.
§2
Postanowienia ogólne
Przekazanie Produktu przez Zleceniodawcę i/lub Klienta do APS w celu wykonania Usługi oznacza zaakceptowanie
niniejszego Regulaminu oraz cennika APS w zakresie dotyczącym Usługi.
APS, jako autoryzowany serwis, świadczy usługi serwisowe urządzeń spółki pod firmą ZEPP Netherlands Trading B.V.
Bezpłatnymi usługami objęte są wyłącznie Produkty będące objęte okresem gwarancji oraz używane zgodnie z ich
przeznaczeniem i zaleceniami producenta wynikającymi z instrukcji obsługi przekazanych Klientowi wraz z
Produktem.
Przed wysyłką Produktu do APS Klient zobowiązany jest do usunięcia wszelkich akcesoriów nie będących częścią
wyposażenia kompletu sprzedażowego. W przypadku naruszenia tej zasady przez Klienta, APS nie ponosi
odpowiedzialności za jakiekolwiek uszkodzenia tych elementów podczas naprawy.
Zlecenia Usługi Klient dokonuje poprzez serwis https://support.amazfitpolska.pl, przechodząc do jednej z
zakładek
[Zgłoszenie naprawy] albo zakładając konto, bądź dokonując zgłoszenia jednorazowego i podając następujące
obowiązkowe
informacje niezbędne do realizacji Usługi: imię i nazwisko, adres odbioru/ zwrotu przesyłki, numer telefonu,
adres
e-mail, model urządzenia, numer seryjny, data zakupu, skan dowodu zakupu, opis usterki, wybór sposobu
dostarczenia
Produktu do serwisu i odbioru Produktu z serwisu (kurier / paczkomat).
Po udzieleniu zlecenia wykonania Usługi w sposób określony powyżej, Klient zobowiązany jest przesłać urządzenie
na
własny koszt i na własną odpowiedzialność do APS (nie dotyczy urządzeń objętych serwisem realizowanym w trybie
Door-to-Door). Urządzenia objęte serwisem Door-to-Door obsługiwane są zgodnie z procedurą obowiązującą dla
danego
typu
obsługi.
Czas wykonania Usługi każdorazowo jest uzależniony od rodzaju uszkodzenia Produktu oraz dostępności części i
podzespołów zamiennych niezbędnych do wykonania Usługi.
W przypadku podania niekompletnych, nieczytelnych lub nieprawidłowych danych, o których mowa w punkcie 5
powyżej,
APS
nie ponosi odpowiedzialności za następstwa tego faktu względem Klienta lub osób trzecich, m. in. niemożność
dostarczenia
przesyłki lub jej błędne doręczenie, opóźnienie w realizacji Usługi. Wszelkie koszty związane z tym faktem
obciążają
Klienta.
§3
Usługi gwarancyjne
Usługi gwarancyjne są wykonywane zgodnie ze szczegółowymi warunkami gwarancji określonymi w karcie gwarancyjnej
reklamowanego Produktu, z zastrzeżeniem ust. 4 i następnych poniżej.
W przypadku niedostarczenia wraz z Produktem kompletu dokumentów uprawniających do naprawy gwarancyjnej, APS
wzywa
Klienta do dostarczenia potrzebnych dokumentów w terminie określonym w przesłanej wiadomości. W razie braku
dostarczenia
tych dokumentów APS zastrzega możliwość obciążenia Klienta kosztami logistyczno-serwisowymi określonymi w
cenniku usług
APS. W przypadku zlecenia usługi gwarancyjnej w stosunku do Produktów, nie objętych przez APS obsługą
gwarancyjną,
Klient może zostać obciążony kosztem transportu tego Produktu.
Za Wady podlegające naprawie serwisowej w ramach gwarancji nie są̨ uważane:
Przejawy zużycia materiałów eksploatacyjnych lub części składowych Produktu, które w ramach właściwego
użytkowania
Produktu ulegają̨ zużyciu w okresie krótszym niż̇ okres przydatności Produktu (rzeczy głównej), w
szczególności takich
jak: baterie, paski, itp.,
Wszelkie uszkodzenia Produktu spowodowane korozją, utlenianiem, osadzaniem się wapnia lub innego
rodzaju stopniowym
niszczeniem, wynikającym z normalnego użytkowania Produktu lub nie mające ujemnego wpływu na właściwości
użytkowe
Produktu, związane z wyglądem urządzenia, takie jak zarysowania, wgniecenia i uszkodzenia tworzywa
sztucznego w złączach
z wyjątkiem defektów wynikających z wad materiałów lub wykonania,
Wady lub uszkodzenia wynikające z nieprawidłowego użytkowania, wypadku (takiego jak kolizja, pożar,
powódź,
trzęsienie ziemi albo rozlanie produktów spożywczych lub cieczy), zaniedbanie, nadużycie, modyfikacja (w
tym
oprogramowania), nietypowe obciążenie, nieprawidłowa lub nieautoryzowana naprawa, instalacja,
podłączanie lub
testowanie, nieprawidłowe przechowywanie albo użycie z nieodpowiednim wyposażeniem, oprogramowaniem lub
usługami,
Użycie niezgodnie ze specyfikacjami technicznymi Produktu,
Uszkodzenia wynikające z użycia Produktu z wyposażeniem strony trzeciej,
Użycie komercyjne lub odsprzedaż,
Użycie do celów związanych z medycyną, opieką zdrowotną lub terapią,
Funkcje lub parametry robocze oprogramowania lub usług, znacznie przekraczające znamionowy zakres
użytkowania
określony w specyfikacjach technicznych Produktu Amazfit lub dokumentacji dostarczonej razem z Produktem,
Zwrócenie Produktu bez etykiet albo z uszkodzonymi lub zmodyfikowanymi etykietami (np. numerem seryjnym
Produktu)
albo zmodyfikowanego (np. przez nieautoryzowane usunięcie elementu lub osłony zewnętrznej),
wszelkie wady Produktu, na którym naruszone zostały oryginalne zabezpieczenia umieszczone przez producenta lub
serwisanta,
uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego przygotowania przesyłki z urządzeniem do transportu przez Klienta.
Jednocześnie informujemy i przypominamy, że zgodnie z warunkami gwarancji ZEPP Netherlands Trading B.V na Produkty
nie jest udzielana gwarancja dotycząca czasu pracy, nieustannej dostępności albo zabezpieczeń danych w aplikacji i na
kontach online albo funkcjonowania oprogramowania systemowego, aplikacyjnego lub układowego albo witryn online bez
przerw i błędów. Gwarancja nie obejmuje utraty danych, kopii zapasowych ani regularnego zapisu lub drukowania danych.
Gwarancja nie umożliwia rekompensaty kosztów odzyskiwania danych, usuwania lub instalacji. Z wyjątkiem okoliczności
uwzględnionych w Gwarancji firma ZEPP Netherlands Trading B.V. nie deklaruje żadnych wyraźnych lub dorozumianych
zobowiązań dotyczących Produktu albo powiązanych z nim składników oprogramowania lub usług online.
Elementy / urządzenia zużyte / wymienione podczas naprawy gwarancyjnej stają się własnością APS i są poddawane
utylizacji bądź zwrotowi spółce pod firmą ZEPP Netherlands Trading B.V. – w zależności od wyboru tej firmy.
§4
Usługi pogwarancyjne
1. W przypadku usługi pogwarancyjnej APS sporządza dla Klienta kosztorys określający warunki wykonania Usługi. Kosztorys
stanowi ofertę zawarcia umowy zlecenia usługi pogwarancyjnej ważną 10 dni kalendarzowych od dnia przesłania kosztorysu
do Klienta na wskazany przez niego adres poczty elektronicznej. Akceptując kosztorys Klient wyraża zgodę na wykonanie
Usługi na warunkach określonych w kosztorysie.
2. Elementy zużyte podczas naprawy pogwarancyjnej są zwracane Klientowi bądź poddawane utylizacji – w zależności od
wyboru Klienta. W przypadku odrzucenia oferty wykonania usługi pogwarancyjnej lub braku decyzji ze strony Klienta po
upływie terminu, o którym mowa w ust. 1, APS zastrzega sobie prawo obciążenia Klienta kosztami logistyczno-serwisowymi
zgodnie z cennikiem usług pogwarancyjnych dostępnym w serwisie: https://support.amazfitpolska.pl
3. Jeżeli Klient w zgłoszeniu serwisowym wyraził zgodę na naprawę odpłatną za określoną kwotę, APS jest upoważniony do
wykonania usługi bez konieczności sporządzenia kosztorysu, o ile koszt usługi nie przekroczy kwoty określonej przez
Klienta. W takim przypadku umowa zlecenia usługi pogwarancyjnej zostaje zawarta w dniu odebrania zgłoszenia serwisowego
przez APS.
§5
Zabezpieczenie danych
1. Klient przed przekazaniem urządzenia do APS zobowiązany jest do zabezpieczenia wszelkich danych przechowywanych na
urządzeniu poprzez wykonanie ich kopii zapasowej oraz zadbanie o prywatność danych. APS nie ponosi odpowiedzialności za
brak zastosowania się Klienta do ww. zobowiązania – w szczególności za utratę danych pozostawionych na Produkcie, które
mogą zostać utracone w wyniku świadczenia Usługi – jak również za ustawienia systemowe danych znajdujących się na
Produktach przekazywanych do wykonania Usługi. APS zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia zlecenia wykonania Usługi.
2. Na wyraźne zlecenie Klienta, zawarte w zgłoszeniu serwisowym i za dodatkową opłatą określoną w cenniku, APS może
zabezpieczyć / skopiować dane znajdujące się na Produkcie, przy założeniu, że będzie to technicznie możliwe.
3. Usługa zabezpieczenia danych jest możliwa do zrealizowania jeżeli stan techniczny Produktu pozwala na jej wykonanie.
W przypadku, gdy nie można zabezpieczyć danych, Usługa jest nadal kontynuowana – chyba, że Klient wyraźnie wskaże
odmiennie – a opłata za wykonanie usługi zabezpieczenia danych nie zostanie naliczona.
§6
Wydanie Produktu
1. Odpowiedzialność za prawidłowe zabezpieczenie przesyłki zawierającej Produkt na czas transportu ponosi strona
nadająca przesyłkę.
2. Po wykonaniu Usługi, APS przesyła Produkt na adres wskazany przez Klienta i w sposób wskazany przez Klienta
(kurier/paczkomat).
3. Klient - Przedsiębiorca ma obowiązek sprawdzenia zawartości oraz stanu otrzymanej przesyłki w obecności kuriera. W
przypadku jakichkolwiek niezgodności w przesyłce Klient - Przedsiębiorca powinien bezzwłocznie spisać protokół szkodowy
z przewoźnikiem oraz poinformować APS mailowo lub telefonicznie o zaistniałej sytuacji podając numer listu przewozowego
oraz numer seryjny jakiego dotyczy zdarzenie.
4. W przypadku stwierdzenia przez Klienta - Przedsiębiorcę uszkodzenia zewnętrznego przesyłki, Klient - Przedsiębiorca
ma prawo odmówić przyjęcia przesyłki lub przyjąć ją na własną odpowiedzialność oraz sporządzić protokół szkodowy z
przewoźnikiem. Klient - Przedsiębiorca powinien zachować opakowanie zewnętrzne zabezpieczające przesyłkę podczas
transportu oraz zamieścić w protokole szkodowym szczegółowe informacje dotyczące jego stanu.
5. Nie sporządzenie przez Klienta - Przedsiębiorcę protokołu szkodowego w terminie 7 dni od otrzymania przesyłki
powoduje utratę roszczeń związanych z nieprawidłowościami w przesyłce, zgodnie z art. 76 pkt 4 ustawy z dnia 15
listopada 1984 r. Prawo przewozowe (Dz. U. nr 53, poz. 272 z późn. zm.).
6. W przypadku niedopełnienia przez Klienta – Przedsiębiorcę powyższych obowiązków, przyjmuje się, że uszkodzenie
mechaniczne urządzenia powstało po odebraniu przesyłki przez Klienta - Przedsiębiorcę.
7. Zaleca się, aby Klient – Konsument dokonał sprawdzenia zawartości oraz stanu otrzymanej przesyłki w obecności
przewoźnika. Jednocześnie informujemy o uprawnieniu wynikającym z art. 74 Prawa przewozowego do sporządzenia protokołu
szkodowego w obecności przewoźnika przed odebraniem przesyłki lub w przypadku ujawnienia się uszkodzenia po odebraniu
przesyłki, w terminie 7 dni od dnia otrzymania przesyłki. Zgodnie z art. 76: „Przyjęcie przesyłki przez uprawnionego bez
zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia, chyba, że:
- szkodę stwierdzono protokolarnie przed przyjęciem przesyłki przez uprawnionego;
- zaniechano takiego stwierdzenia z winy przewoźnika;
- ubytek lub uszkodzenie wynikło z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa przewoźnika;
- szkodę niedającą się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i w terminie 7 dni zażądał
ustalenia jej stanu oraz udowodnił, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem”.
8. Po wykonaniu Usługi Klient - Konsument jest informowany o możliwości i terminie odbioru Produktu lub naprawiony
Produkt jest wysyłany na adres z jakiego został nadany bądź na adres wskazany w zgłoszeniu serwisowym.
9. W przypadku nieodebrania Produktu po upływie 30 dni od wskazanego terminu, lub dwukrotnie awizowanej przesyłki
kurierskiej Klient - Konsument jest wzywany do odbioru Produktu w nieprzekraczalnym terminie 30 dni kalendarzowych od
daty doręczenia wezwania.
10. W razie nieodebrania sprzętu w terminie, o którym mowa w pkt 10, APS obciąży Klienta - Konsumenta opłatą magazynową
w wysokości 1 zł brutto za każdy dzień przechowywania nieodebranego Produktu. Brak możliwości zawiadomienia Klienta -
Konsumenta w sposób przez niego wskazany, a nie wynikający z błędu APS nie zwalnia Klienta - Konsumenta z opłaty
magazynowej.
11. Po upływie 6 miesięcy od daty wystawienia wezwania nieodebrany przez Klienta Produkt uznaje się za porzucony.
§7
Wynagrodzenie APS
Wynagrodzenie APS ustala się podstawie niezbędnego dla wykonania Usługi nakładu pracy, z doliczeniem niezbędnych
kosztów, a w szczególności kosztów części zamiennych. Opłatę za wykonanie Usługi określa cennik obowiązujący w chwili
zgłoszenia serwisowego. Aktualny cennik publikowany jest na: https://support.amazfitpolska.pl
§8
Warunki gwarancji APS – naprawy pogwarancyjne (odpłatne)
1. APS udziela gwarancji na wykonaną Usługę i wykorzystane części zamienne. Gwarancja udzielana jest na okres 90 dni od
daty otrzymania Produktu przez Klienta. Gwarancja nie ogranicza, nie wyłącza ani nie zawiesza uprawnień Klienta
wynikających z odpowiednich przepisów prawa krajowego. Udzielona przez APS gwarancja dotyczy ponownego występowania tej
samej usterki. Gwarancją są objęte wyłącznie usterki fizyczne wynikające z wad materiałowych i konstrukcyjnych części
zamiennych użytych do naprawy Produktu.
2. Gwarancja nie obejmuje:
a) przejawy zużycia materiałów eksploatacyjnych lub części składowych Produktu, które w ramach właściwego użytkowania
Produktu ulegają̨ zużyciu w okresie krótszym niż̇ okres przydatności Produktu (rzeczy głównej), w szczególności takich
jak: baterie, paski, itp.,
b) Wszelkie uszkodzenia Produktu spowodowane korozją, utlenianiem, osadzaniem się wapnia lub innego rodzaju stopniowym
niszczeniem, wynikającym z normalnego użytkowania Produktu lub nie mające ujemnego wpływu na właściwości użytkowe
Produktu, związane z wyglądem urządzenia, takie jak zarysowania, wgniecenia i uszkodzenia tworzywa sztucznego w złączach
z wyjątkiem defektów wynikających z wad materiałów lub wykonania,
c) Wady lub uszkodzenia wynikające z nieprawidłowego użytkowania, wypadku (takiego jak kolizja, pożar, powódź,
trzęsienie ziemi albo rozlanie produktów spożywczych lub cieczy), zaniedbanie, nadużycie, modyfikacja (w tym
oprogramowania), nietypowe obciążenie, nieprawidłowa lub nieautoryzowana naprawa, instalacja, podłączanie lub
testowanie, nieprawidłowe przechowywanie albo użycie z nieodpowiednim wyposażeniem, oprogramowaniem lub usługami,
d) Użycie niezgodnie ze specyfikacjami technicznymi Produktu,
e) Uszkodzenia wynikające z użycia Produktu z wyposażeniem strony trzeciej,
f) Użycie komercyjne lub odsprzedaż,
g) Użycie do celów związanych z medycyną, opieką zdrowotną lub terapią,
h) Funkcje lub parametry robocze oprogramowania lub usług, znacznie przekraczające znamionowy zakres użytkowania
określony w specyfikacjach technicznych Produktu Amazfit lub dokumentacji dostarczonej razem z Produktem,
i) Zwrócenie Produktu bez etykiet albo z uszkodzonymi lub zmodyfikowanymi etykietami (np. numerem seryjnym Produktu)
albo zmodyfikowanego (np. przez nieautoryzowane usunięcie elementu lub osłony zewnętrznej),
j) wszelkie wady Produktu, na którym naruszone zostały oryginalne zabezpieczenia umieszczone przez producenta lub
serwisanta,
W szczególności, bez wpływu na powyższe postanowienia, nie jest udzielana gwarancja dotycząca czasu pracy, nieustannej
dostępności albo zabezpieczeń danych w aplikacji i na kontach online albo funkcjonowania oprogramowania systemowego,
aplikacyjnego lub układowego albo witryn online bez przerw i błędów. Niniejsza ograniczona Gwarancja nie obejmuje utraty
danych, kopii zapasowych ani regularnego zapisu lub drukowania danych. Gwarancja nie umożliwia rekompensaty kosztów
odzyskiwania danych, usuwania lub instalacji. Z wyjątkiem okoliczności uwzględnionych w Gwarancji firma Amazfit nie
deklaruje żadnych wyraźnych lub dorozumianych zobowiązań dotyczących Produktu albo powiązanych z nim składników
oprogramowania lub usług online.
3. W przypadku, gdy zostanie stwierdzona usterka objęta niniejszą gwarancją serwisu, APS nieodpłatnie wykona niezbędną
naprawę Produktu poprzez wymianę wadliwych podzespołów wedle własnego uznania i w stosownym czasie. W zakresie
dozwolonym przez prawo żadna naprawa nie odnawia ani nie przedłuża okresu niniejszej gwarancji serwisu.
4. Wymienione w ramach gwarancji serwisu wadliwe części stają się własnością APS.
5. W kwestiach nieuregulowanych warunkami niniejszej gwarancji stosuje się przepisy powszechnie
obowiązującego prawa.
§9
Reklamacje
1. Zastrzeżenia do Usługi jaką wykonało APS, Klient ma prawo złożyć w formie reklamacji.
2. Reklamację należy zgłosić niezwłocznie, nie później niż 5 dni od daty otrzymania Produktu przez Klienta.
3. Reklamację należy przekazać do APS za pośrednictwem poczty elektronicznej wysłanej na adres serwis@amazfitpolska.pl
4. Reklamacja musi zawierać dane pozwalające zidentyfikować reklamowaną Usługę i Produkt oraz dane identyfikujące i
kontaktowe Klienta.
5. Jeśli do rozpoznania reklamacji niezbędne będzie przesłanie Produktu do APS, Klient dokona tego na własny koszt i
odpowiedzialność.
6. NTT System ma 14 dni roboczych na rozpoznanie reklamacji.
7. O wyniku reklamacji, APS poinformuje Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej
§ 10
Postanowienia końcowe
1. Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów z Klientami jest sąd właściwy miejscowo i rzeczowo zgodnie z przepisami
kodeksu postępowania cywilnego.
2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy obowiązującego prawa, a w
szczególności przepisy Kodeksu cywilnego. W przypadku jakichkolwiek sprzeczności niniejszego Regulaminu z prawami
Klientów i postanowieniami wynikającymi z powszechnie obowiązujących przepisów, zastosowanie znajdują powszechnie
obowiązujące przepisy prawa polskiego a także prawa Unii Europejskiej.
3. Wszelkie zmiany niniejszego Regulaminu będą komunikowane za pośrednictwem strony internetowej www.amazfitpolska.pl,
zakładka ……………...
4. Klauzula informacyjna zawierająca szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych Klienta znajduje się
pod poniższym linkiem [……………………..]